Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Zuzm

Strony: [1] 2 3
1
Akademia / Sala 6
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 19:54:11 »
To samo co w 4, jest nie używana, czyli jest pusta.

2
Akademia / Sala 5
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 19:53:59 »
To samo co w 4, jest nie używana, czyli jest pusta.

3
Akademia / Sala 4
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 19:53:32 »
Hotel dla zwierząt. Miejsce w którym, chore, ranne i podobne zwierzęta mają bezpieczne miejsce odpoczynku. Na razie jest tam jakieś pięć stworków. Dieta,wyjścia i lekarstwa.


4
Aktualności / Aktualności
« dnia: Wrzesień 01, 2014, 18:56:52 »
Tu ktoś prowadzący aktualności ma pisać co się dzieje

5
Krwiste morze / Stajnia
« dnia: Sierpień 22, 2014, 13:45:28 »
Miejsce wynajmu i kupna koni. (Wynajem jest na nasz miesiąc.)





W zagrodach przysiadują konie różnych maści. Na drzwiczkach każdego widać ceny, wynajmu i kupna. Do tego każdy koń może wychodzić na zewnątrz, na wolny świat, a mimo to wraca.


Zwykłe konie
Brązowy, czarny, biały, kremowy i niebieski.
Wynajem: 50 M
Kupno: 200M






Jednorożec
Zwykły, tęczowy robot.
Zachowują się jak zwykłe konie, oprócz tego, że mogą nadziewać ludzi na róg, i wzywać krwiożercze motyle.
Wynajem: 100M
Kupno: 250M




Pegaz
Biały, czarny.
Też zachowują się jak zwykłe konie, oprócz tego, że latają i wzywają tęcze, tęcze niszczyciele dotykiem.
Wynajem: 200M
Kupno: 350M



Kelpia
Tylko ta zwykła
Opis w stworzeniach dzikich. http://www.febristh.darmowefora.pl/index.php/topic,71.0.html
Wynajem: 150 M
Kupno: 250 M


Koń Demon
Niemartwy, światło nocy, lwie serce
Koń z piekła rodem, zieje ogniem i rany nie robią na  nim różnicy.
Wynajem: 300M
Kupno: 500M




Domowa Manticora
Tylko jedna, jedyna
Lata i gryzie z trucizną.
Wynajem: 300M
Kupno: 400M



Ceiron
Wygląd nic nie oznacza.
Potrafi sterować ludźmi myślami (nie na długo) i leczyć rany.
Wynajem: 350M
Kupno: 500M






6
Targ / Stoisko samoobsługa
« dnia: Sierpień 15, 2014, 22:03:04 »
Stare stoisko przykryte szmatami. Na kilkunastu stolikach leżą różnorakie rzeczy. Może coś cie zainteresuje?

Jadalne rzeczy

Grzybki halucynki
Cena: 5 monety
Opis: Nieduże grzybki w takich kolorach jak niebieski, różowy i żółty.
Działanie: Chyba nie muszę tłumaczyć.
Ilość: 10

Odtrzeźwiacze
Cena: 5M
Opis: Zwykłe ziele, które po uschnięciu ma działania anulujące pijaństwo i kaca. Takie ziele pobudka! (Jeść i wąchać)
Ilość: 19

Przedmioty

Zegarki
Cena: 10 monet
Opis: No działający zegarek.
Ilość: 5

Pierścionki
Cena: 10 monet
Opis: Zegarki z prawdziwych metali i kryształów. Dobry prezent
Ilość: Nieograniczone!

Czaszki
Cena: 5 M
Opis: Różnorakie czaszeczki. Psy, koty, ptaki, jelenie, smoki i cała reszta bandy. Zwykła ozdóbka.
Ilość: Nieograniczone

Diabelski sznur
Cena: 25 M
Opis: Im bardziej prubujesz się wydostać, tym bardziej się zwęża.
Ilość: 3

Perła
Cena: 5 M
Opis: Wielka śnieżnobiała perła, świetna na prezent.
Ilość: 12

Wieczne świeczki
Cena: 15 M
Opis: Niekończąca się świeczka.
Ilość: 23

Łuska tysiącnogi
Cena: 10 M
Opis: Zatruta rana dotknięta przez tę łuskę, neutralizuje truciznę.
Ilość: 5

Eliksiry

Usypiacz
Cena:15 M
Opis:Zielonkawy trunek, powodujące natychmiastowe zaśnięcia, dowolnej osoby.
Ilość: 8

Lek
Cena:5 M
Opis:Leczy rany wewnętrzne i powierzchowne.
Ilość: 14

7
Targ / Opis
« dnia: Sierpień 15, 2014, 21:49:23 »
Traktujesz targ jako fabułę
Miejsce gdzie możesz kupić coś wartościowego, albo wydać pieniądze na badziewie. Każdy kupiec (praca) ma tu swoje stoisko i sprzedaje co tam chce.



8
Pustynia opustoszenia / Zaschłe Pnie
« dnia: Sierpień 15, 2014, 21:11:06 »
Ostatnie oznaki dawnego życia.


9
Pustynia opustoszenia / Kanion
« dnia: Sierpień 15, 2014, 21:08:57 »
Przez pustynie może ciągnąć się Kanion, co nie?


10
Zabijacze czasu / Skojażenia
« dnia: Sierpień 15, 2014, 20:58:34 »
I tylko mi nie mów, że nie wiesz o co chodzi... Dobra ja zacznę


Człowiek

11
Akademia / Sala nr.2
« dnia: Sierpień 07, 2014, 12:58:14 »
Długi, biały korytarz z wieloma odrastającymi salami np. do operacji, stomatologia, rehabilitacja, pokoje pacjentów, recepcja itd. Wszystko wygląda jak zwykły szpital tylko, że nikogo tam niema, sale zawsze są opuszczone choć światło się pali. Nigdzie niema lekarzy, można polegać tylko na sobie.

(przepraszamy, nie znalazłam obrazka ale jak znajdę to odrazu dodam)

Możena tu wchodzić, leki są ale nie ma lekarza

12
Początki / Chcesz zwierza, to czytaj.
« dnia: Sierpień 01, 2014, 18:47:47 »
Rozumiem, że większość postaci chce mieć towarzysza lecz ,żeby go zdobyć trzeba stosować się do pewnych zasad i toku czynność :
1.Przeczytaj wszystko co tu jest, tylko uważnie
2.umów się na spotkanie z nauczycielem (Zuzm) w akademii na testy właściciela. - i tak NIKT tego nie robi
3.przyjdź na spotkanie ... Tylko pamiętaj ,to zawsze jest sala 3
4.odpowiedz na kilka pytań ...tylko szczerze!
5.odbierz zwierzaka
6.dbaj o niego, karm go, czyść go, baw się z nim
7.jeśli zachoruje to zgłoś się do mnie na badania/leczenie -czy jak już macie  towarzysza to możecie robić mu choroby i rany... mam nudno w szpitalu
8.Jak masz samiczkę i ona ma przyjaciół w swoim świecie to jest możliwość że może, tak niekoniecznie, jak kto chce itp. że zajdzie w ciąże. Wtedy wchodzisz do mnie i wielkim wrzaskiem " CO JEJ SIĘ DZIEJE?!!", ja coś tam robię i puff... można mieść młodego. Aby był młody rodzice nie muszą być tej samej rasy, czy odmiany.
9.Jeśli chcesz aby twój towarzysz uczył się nowych zdolności, zaklęć, umiejętności, ataków itp. to płacisz nauczycielowi odpowiednią ilość monet, a on przeprowadza specjalne treningi dla towarzysza.
10. No ważne jest aby  w TWOIM podpisie był mały kawałek w którym jest pokazany niniejszym:
Wygląd -tu dajesz obrazek z wyglądem jaki pokazał ci nauczyciel
Imię -tu sam/sama ustalasz
Płeć - nauczyciel mówi przy zdobywaniu
Rasa --------------//-----------------
Odmiana ----------//------------------
Ataki -------------//---------------------------




Tak jak można przeczytać, każdy zwierz evoluuje... Zrobiłam rospiskę.

1 trening
20M
Podwyższenie pierwszej mocy

2 trening
30M
Nowa moc

3 trening
35M
Podwyższenie 2 mocy

4 trening
45M
Podwyższenie 3 mocy

5 trening
100M
Evoluacja i super moc

Każdy kolejny +15M, i coś tam, jeszcze nie wiem co.

CIĄŻA!
Czas rozrodu jest najczęściej od października do lutego. Towarzysze przechodzące mutacje chemiczną są słabsi niż ci, którzy mają oboje rodziców za towarzyszy.
Na początek delikatnie rośnie brzuch.
Przyszła matka zaczyna się chwilowo zmieniać, czyli uznając, że je mięso, zaczyna obgryzać rośliny, jak je rośli no próbuje mięsa, a jak je niematerialność (dusze, mrok, światło, koszmary, sny itp.) zaczyna spożywać rzeczy materialne.
Później wymioty.
Nagłe omdlenia.
I do weterynariatu. Jak staniesz na środku i krzykniesz 'CIĄŻA' czy coś w ten teges to ja się zjawiam jak najszybciej mogę i odbieram poród. To znaczy można próbować samemu, ale trzeba ustabilizować rytm, zbadać młode i takie pierdółki.

13
Akademia / Sala nr 1
« dnia: Sierpień 01, 2014, 18:42:15 »
Jeśli się znajdziesz tutaj, to pierwsze wrażenie nie jest najlepsze. Wielka metalowa półka wypełniona strzykawkami, igłami, lekarstwami i innymi chemikaliami. Jednak jeżeli ominiesz półkę to zauważysz dużą, okrągłą, drewnianą sale z wieloma oknami, na środku leży skórzany, wielki kojec wypchany najmiększą możliwą watą i pierzem. Dookoła rozrzucone jest trochę ziemi, piasku, błota i w jednym koncie stoi źródełko z czystą wodą. wszędzie leżą zabawki, maskotki, piłeczki, obroże, smycze itd. Tylko cały ten radosny nastrój psuje skrzynia z czarnego drewna. Zazwyczaj stoi zamknięta, ale kiedy się otworzy to można zauważyć łańcuchy, kajdanki, liny i sznury. Na niektórych przedmiotach jeszcze zostało trochę krwii wcześniejszych "użytkowników".



(niema takiego obrazka, zdjęcia)

14
Akademia / Sala numer 3
« dnia: Sierpień 01, 2014, 18:40:54 »
Przechodząc przez te skały czuć delikatne powonienie wszystkich możliwych zwierząt. Teren wygląda jak bajeczno-błękitny las.



To jest strażnik zwierząt ...Salomon

15
Akademia / Akademia na zewnątrz
« dnia: Sierpień 01, 2014, 18:40:21 »
Akademia wydaje się nie być...Akademią? Wygląda jak stojące głazy - dwa stojące i na nich jeden leżący z napisaną cyfrą po rzymsku. Od I do VI. Lepiej nie wchodzić do byle jakich "drzwi", można trafić w różne miejsca. Czasami lepiej po prostu odejść i zostawić to w spokoju.



Strony: [1] 2 3
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
mylittlepets lifeonroad trzywahaty wilkizrivendell haxballfc